Sale Wusthof

Sale Wüsthof Messen

Sale Wüsthof Messen

20% korting op de Wüsthof Messen !

In juli 2020 heeft het logo van Wüsthof een upgrade gekregen. Ze hebben de visuele identiteit opgefrist om te laten zien dat Wüsthof de sterke waarden en tradities van het familiebedrijf combineert met de uitdagingen van vandaag. Het logo is een beetje strakker en meer van deze tijd geworden. Vanaf vandaag zijn de messen met het ‘oude logo’ met 20% korting te bestellen. Op is Op!

De messen uit de volgende series zijn in de aanbieding:

Wusthof Sale
DIt is een voorbeeld van het vernieuwde logo, de kwaliteit is onveranderd.

Vergelijkbare berichten

  • Staub introduceert White Truffle

    Staub introduceert White Truffle Staub introduceert White Truffle: Staub wordt sinds 1974 in de Elzas geproduceerd, dit is een regio die wereldwijd bekend staat om zijn culinaire tradities en lekkere gerechten. Staub is hét merk voor gietijzeren kookgerei van hoge kwaliteit. Het grote voordeel van koken met de cocottes van Staub is dat de ingrediënten…

  • |

    The Juicer

    The Juicer Aankomend weekeind is het alweer Pasen! Een uitgebreid ontbijt of een heerlijke brunch kan hier natuurlijk niet bij ontbreken. Vaak heeft iedereen wel een eigen favoriet wat op tafel staat. De jongste in het gezin vindt dat er absoluut een gepocheerd eitje hoort te zijn. De oudste is van de smoothies op basis…

  • Tomasu Sojasaus

    ‘Met respect voor eeuwenoude Japanse en Nederlandse tradities, wordt de sojasaus gefermenteerd en gedurende minimaal 24 maanden gerijpt in 25- tot 50-jarige whiskyvaten, speciaal afkomstig van de beste distilleerderijen van Schotland. Met deze vaten als verouderd vat is de smaak vrij rijk en uniek’ Tomasu sojasaus is de enige micro gebrouwen sojasaus die in Europa…